روز بصیرت در سقز به روایت تصویر

دوشنبه, 10/09/1398 - 12:48
گزارش تصویری/
روز بصیرت در سقز به روایت تصویر
روز بصیرت در سقز به روایت تصویر
همزمان با سراسر کشور صبح امروز مراسم گرامی داشت خروش ملت عزیز ایران اسلامی در ۹دی ماه ۸۸ روز بصیرت و تجدید میثاق هم وطنان با رهبر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، بسیجیان و .... در سالن شهید کاظمی سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان از سقز؛ همزمان با سراسر کشور صبح امروز مراسم گرامی داشت خروش ملت عزیز ایران اسلامی در ۹دی ماه۱۳۸۸، روز بصیرت و تجدید میثاق هم وطنان با رهبر انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما، بسیجیان و .... در سالن شهید کاظمی سقز برگزار شد.

 

انتهای پیام/7727

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 02:11

This site was... how do I say it? Relevant!!

Finally I have found something that helped me. Many thanks!

My web-site bigfish

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 03:04

Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide
credit and sources back to your weblog? My website is in the exact same area of interest as yours and my visitors would truly
benefit from a lot of the information you present here.
Please let me know if this ok with you. Thanks!

Also visit my web site ... free the vbucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 03:53

I’m not that much of a internet reader to be honest but
your blogs really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back
later. All the best

Stop by my blog post: free vbucks generator

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 04:50

Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy
reading your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?
Thanks a lot!

Feel free to visit my site: free vbucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 05:19

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book
in it or something. I think that you can do with some pics to drive the message home a little bit, but instead
of that, this is fantastic blog. A great read. I'll certainly be back.

Here is my homepage :: v bucks free

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 08:09

Nice post. I was checking constantly this blog and I'm
impressed! Extremely helpful info specially the last part :) I care for such information much.
I was looking for this particular info for a very long time.
Thank you and good luck.

Have a look at my page :: free vbucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 05:38

Hi! I could have sworn I've been to this web site before but after going through some of the posts
I realized it's new to me. Nonetheless, I'm certainly happy I stumbled upon it and I'll be bookmarking it and checking back regularly!

Feel free to surf to my site - v bucks free

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 07:36

I'm extremely inspired along with your writing talents as neatly as with the layout for your blog.
Is that this a paid subject matter or did you modify it yourself?

Anyway stay up the nice quality writing, it is rare to look
a great blog like this one nowadays..

Feel free to visit my blog post: v bucks free generator

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 08:30

Hi there, just wanted to tell you, I liked this blog post.
It was helpful. Keep on posting!

My web site - free the vbucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 05:14

Does your website have a contact page? I'm having trouble locating it
but, I'd like to send you an email. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to
seeing it expand over time.

Feel free to surf to my web-site; free v bucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 06:20

Hey there fantastic website! Does running a blog such as this
take a great deal of work? I have no expertise in computer programming but I had been hoping to start my own blog soon. Anyways, should you have any recommendations or tips for new blog
owners please share. I understand this is off topic however I
simply wanted to ask. Appreciate it!

Here is my web site - free the vbucks

ناشناس (تایید نشده) گفت:
06/04/1399 - 05:15

I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this site is truly fastidious.

Here is my web blog :: free vbucks generator

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
کد امنیتی
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.

پایتخت ایران کجاست؟ (به فارسی تایپ کنید)